close
Nelly Furtado - I'm like a bird

You're beautiful, that's for sure
You'll never ever fade
You're lovely but it's not for sure
That I won't ever change
And though my love is rare
Though my love is true

Chorus:
I'm like a bird, I only fly away
I don't know where my soul is, I don't know where my home is
(and baby all I need for you to know is)
I'm like a bird, I only fly away
I don't know where my soul is , I don't know where my home is
All I need for you to know is

Your faith in me brings me to tears
Even after all these years
And it pains me so much to tell
That you don't know me that well
And though my love is rare
Though my love is true

Chorus

It's not that I wanna say goodbye
It's just that every time you try to tell me that you love me
Each and every single day I know
I'm going to have to eventually give you away
And though my love is rare
And though my love is true
Hey I'm just scared
That we may fall through

Chorus x 3 


你的美,我確定,因為它從未消失過
你的可愛,我不確定,因為那是我不可能改變的
儘管我的愛是珍貴的,儘管我的愛是真實的

副歌
我就像隻鳥,只會遨遊天際
不知道我的靈魂在哪,不知道我的家在哪 (我只想讓你知道一件事)
我就像隻鳥,只會遨遊天際
不知道我的靈魂在哪,不知道我的家在哪
我只想讓你知道一件事

你對我的信心讓我感動落淚,即使經過好幾年
但這件是讓我苦惱了很久,因為你不完全的認識我
儘管我的愛是珍貴的,儘管我的愛是真實的

我並不想要說再見,因為你每次都試著對我告白
但最後我還是決定要放棄你的愛
儘管我的愛是珍貴的,儘管我的愛是珍貴的
我只是害怕我們到最後會完全的墜落
arrow
arrow
    全站熱搜

    backsnow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()